
چه دردناک است خبر شهید شدن آتش نشان هایی که هیچجوره نمی توان آنهارا توصیف کرد. آنها رفتند و فقط ناماشان را بر جای گذاشتند. هعی هعی روزگار هیچ چیز دردناک تر از این نیست که مادر و پدری در انتظار فرزندشان بمانند و همینطور همسری که منتظر همسرش باشد، هیچ چیز سخت تر از این نیست که xa0فرزندی در حسرت گفتن پدر بماند و بماند و بماند... ای آتش نشانان قهرمان چرا رفتید و مارا تنها گذاشتید؟ چرا مادران و پدارانتان را بی فرزند، همسرانتان را بی همسر و فرزندانتان را بی پدر گذاشتید؟ xa0 +xa0نوشته شده در xa0یکشنب...
ادامه مطلب