سلام امام زمانم

متن مرتبط با «چرا» در سایت سلام امام زمانم نوشته شده است

چرا به امام زمان(عج) اباصالح می گویند؟

  • نیلوبلاگ

    xa0«بیتردید شما نیز فراوان شنیدهاید که محبان و منتظران امام زمان (عج)، ایشان را با القابی در خور شأن و مقام این منجی جهان بشریت مورد درخواست و یاری قرار میدهند؛ اما جالب است بدانید یکی از القاب بسیار برازنده ایشان «اباصالح» است.»به گزارش قدس، آیتالله مکارم شیرازی در این باره میگوید: این که به امام زمان (عج) اباصالح میگویند به سبب این نیست که فرزندی به نام صالح دارد؛ زیرا «اب» در لغت عرب، تنها به معنای پدر نیست بلکه به معنای صاحب نیز هست. «اباصالح» یعنی کسی که صُلَحایی در اختیار دارد. لقب اباصال...

    ادامه مطلب